Přihlásit jméno: heslo:  

Po obdržení Vaši objednávky náš prodejce ověří, zda je Vámi objednané zboží na skladě. Pokud je zboží skladem, budeme Vás informovat e-mailem nebo telefonicky o možných způsobech doručení (osobní odběr, závoz naší dodávkou, zásilkové společnosti, Česká pošta, Toptrans…) Pokud zboží skladem není, budeme Vás informovat o termínu, kdy bude zboží dostupné a o možnosti způsobu doručení požadovaného zboží. Vzhledem k prodávanému sortimentu (jeho váze a rozměrům) nelze cenu za dodání prostřednictvím zásilkové služby stanovit předem.

OSOBNÍ ODBĚR – v pracovních dnech od 9-12h a 13-17h na adrese prodejny.

ZÁVOZ NAŠÍM AUTEM – cena se stanoví individuálně dle vzdálenosti mezi naší provozovnou a místem doručení. Účtujeme cestu cenu tam i zpět. Zákazník musí telefonicky nebo e-mailem potvrdit cenu za dopravu. Úhradu materiálu i závozu naším autem je možno provést převodem na náš účet před realizovaným závozem či hotově při předání materiálu.

ZÁSILKOVÉ SPOLEČNOSTI (Česká pošta, PPL) – Bude-li zásilka do 30 kg a bude-li možno materiál dodat balíkovým způsobem, odesíláme tyto balíky do druhého dne po schválení ceny za dopravu zákazníkem. Za balík je možno zaplatit převodem na náš účet před odesláním nebo dobírkou.

ZÁSILKOVÉ SPOLEČNOSTI (Toptrans) – Bude-li zásilka nad 30 kg nebo bude-li mít parametry, které neumožňují zabalení zboží do balíku (sloupky, branky apod.) odesíláme toto zboží prostřednictvím společnosti Toptrans. Cena za dopravu se stanovuje dle vzdálenosti a váhy zasílaného zboží. Sazebník za dopravu najdete na: Sazebník Toptrans. Zboží odesíláme do druhého dne po schválení ceny za dopravu zákazníkem. Za balík je možno zaplatit převodem na náš účet před odesláním nebo dobírkou.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou potvrzovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.

Při dodání je zákazník povinen překontrolovat ihned, za přítomnosti přepravce, stav zásilky dle přiloženého přepravního listu a případně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned písemně (nebo emailem na info@plotservis.cz) či telefonicky oznámit na číslo 596 011 637. Při převzetí poškozené zásilky je potřeba sepsat s přepravcem protokol o poškození a nevyhazovat přepravní obal do doby úplného ověření poškozenosti a funkčnosti zboží.